Bezorging
Indien u uw magazine op een andere manier wenst te ontvangen, kunt u hiervoor met ons contact opnemen.
Is uw magazine niet bezorgd? Heeft u een verkeerd magazine ontvangen of is uw magazine beschadigd bij u bezorgd? Onze excuses hiervoor.
U kunt hier direct een melding maken, zodat we de bezorging van uw magazine snel kunnen verbeteren. Indien u een melding maakt zullen wij uw abonnement met een exemplaar verlengen.
Indien u kiest voor een winkelabonnement, kunt u kiezen uit twee opties:
- Thuislevering door een vaste rondeman of krantenwinkel (indien mogelijk)
- Het magazine zelf afhalen in een vaste krantenwinkel
Indien u kiest voor thuislevering, hoeft u zelf niets te doen. Opgelet: Een rondeman is niet mogelijk op elk adres.
Indien u kiest voor afhaling, dan kunt u uw magazine zelf afhalen in de krantenwinkel die u gekozen hebt. Opgelet: U kunt enkel uw magazine afhalen in de krantenwinkel waar u voor gekozen hebt bij inschrijving. De krantenwinkel wordt vervolgens door ons op de hoogte gebracht dat u het magazine daar zal komen afhalen.
Hoe werkt een winkelabonnement afhalen?
Op de dag van de verschijning van uw magazine, kunt u bij de krantenwinkel die u hebt gekozen, langsgaan en uw magazine uit de rekken pakken. Bij de kassa zegt u uw naam. De krantenwinkel heeft van ons doorgekregen dat u recht heeft op een magazine.